موجودی: موجود

تعارض قوانین ویراست دوم الماسی مرکز نشر دانشگاهی

134,500 تومان

شما می توانید کتاب تعارض قوانین ویراست دوم ، از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی اثر نجادعلی الماسی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

تعارض قوانین ویراست دوم

موضوع کتاب: حقوق, حقوق بین الملل خصوصی, کلیات و تاریخ تحول تعارض قوانین, مسائل مهم تعارض قوانین

کتاب حاضر مطالعه‌ای جامع و دقیق در زمینه تعارض قوانین و روابط بین قوانین مختلف کشورها است. این کتاب در بخش‌های مختلف به بررسی مفاهیم، اصطلاحات و تاریخ تکامل تعارض قوانین می پردازد و به نحوه حل این تعارض‌ها توجه ویژه دارد.

در بخش اول نویسنده با معرفی کلیات و تاریخچه تعارض قوانین، مفهوم و عوامل پیدایش آن را بررسی کرده و به تفاوت بین تعارض قوانین و تعارض دادگاه‌ها می پردازد. همچنین روش‌های مختلف حل تعارض قوانین و پیدایش و تکامل تاریخی آن در مکتب‌های مختلف قانونی مورد بحث قرار می گیرند. بخش دوم کتاب به بررسی قاعده حل تعارض در حقوق ایران پرداخته و روابط بین سیستم‌های حل تعارض، نحوه اجرای قانون خارجی و مسائل مرتبط با آن، از جمله مسئله نظم عمومی و تقلب نسبت به قانون را مورد توجه قرار می‌دهد.

در بخش سوم نیز به مطالبه مهم تعارض قوانین مانند احوال شخصیه، اموال مادی و غیرمادی و اسناد و قراردادها می‌پردازد. در این قسمت، مسائلی نظیر نکاح، طلاق، اموال منقول و غیرمنقول و قانون حاکم بر قرارداد در حقوق ایران به تفصیل بررسی شده اند.

این کتاب با جمع آوری و تحلیل منابع مهم در زمینه تعارض قوانین، یک منبع جامع و مرجع برای دانشجویان حقوق، وکلا و قضات می‌باشد.

این کتاب شامل:

کلیات و تاریخ تحول تعارض قوانین
اعمال قاعده ایرانی حل تعارض
مسائل مهم تعارض قوانین

خرید کتاب تعارض قوانین ویراست دوم الماسی مرکز نشر دانشگاهی

خرید کتاب تعارض قوانین ویراست دوم الماسی از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

نجادعلی الماسی

ناشر

مرکز نشر دانشگاهی

تعداد صفحه

233

سال چاپ

1401

شابک

9789640115367

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعارض قوانین ویراست دوم الماسی مرکز نشر دانشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *