موجودی: موجود

پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار وحیدی فرد ارکان دانش

224,500 تومان

شما می توانید کتاب پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار ، از انتشارات ارکان دانش اثر دکتر حسام وحیدی فرد ، هومن فتاحی و مهندس محمدحسن میرقاسمی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

توضیحات

پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار

در کتاب حاضر سعی شده تا ضمن مرور نکات طراحی و اجرایی، به توضیح چند مورد از مهم ترین و متداول ترین روش های پایدارسازی گودها نظیر روش های میخکوبی، مهارگذاری، مهار متقابل و بالا پایین پرداخته شود. علت این امر آن است که میخکوبی و مهار گذاری از متداول ترین روش های پایدارسازی گود ها در ایران و جهان است.

روش های مهار متقابل و بالا پایین با توجه به عدم ورود به حریم زمین های همسایه و عدم نیاز به حفاری و دستخورده کردن خاک محیط اطراف از مزیت ویژه ای برخوردار هستند. همچنین در این روش عملیات پایدار سازی گود و اجرای سازه به صورت همزمان انجام می شود. که در کل می تواند سبب کاهش زمان و هزینه های ساخت و  ساز شود.

مطالعه ی این کتاب را به علاقمندان به مبحث ژئوتکنیک و گودبرداری پیشنهاد می شود.

این کتاب شامل:

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: انواع روش های پایدارسازی گود
فصل‌سوم: مطالعات ژئوتکنیک
فصل چهارم: روش میخکوبی خاک

خرید کتاب پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار وحیدی فرد

خرید کتاب پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار وحیدی فرد از انتشارات ارکان دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر حسام وحیدی فرد, مهندس محمدحسن میرقاسمی, هومن فتاحی

ناشر

ارکان دانش

تعداد صفحه

560

سال چاپ

1403

شابک

9786002871985

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پایدارسازی گودهای عمیق به همراه مدلسازی یک پروژه در نرم افزار وحیدی فرد ارکان دانش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *