موجودی: موجود

دستور زبان فارسی 1 انوری فاطمی

224,500 تومان

شما می توانید کتاب دستور زبان فارسی 1 از انتشارات فاطمی اثر حسن احمدی گیوی و حسن انوری را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

دستور زبان فارسی 1

برای شناخت درست و علمی زبان و برای جلوگیری از نابسامانی و گزینش های نابجای واژه ها و عملکرد درست در واژه سازی در مقابل مفاهیم جدیدی که وارد جامعه پدید می آیند و نیز در مدارس و سازمان های انتشاراتی برای توجیه و روشنگری تصحیحاتی که در نوشته ها و مقالات و کتاب ها به عمل می آید و نیز برای سهولت یادگیری زبان های بیگانه آموختن دستور، یک ضروررت است. و این ضرورت در حدی است که ما را وادار می کند آن را خوب و درست یاد بگیریم.

اخیراً در کتاب های فارسی و دستور دوره ی دبیرستان تغییراتی داده شده و مطالبی از کتاب های زبان شناسی بر آنها افزوده اند، در ویرایش چهارم تلاش شده این تغییرات و مطالب تازه در این ویرایش نیز وارد شود و کتاب با کتاب های درسی بیشتر هماهنگ شود.

این کتاب شامل:

کلیات
فعل
صفت
ضمیر
قید
شبه جمله (صوت)
نقش نما (حرف)
وند ها (پیشوند ، پسوند ، میانوند)
جمله
تجزیه و ترکیب
پرسش های چهار پاسخی

خرید کتاب دستور زبان فارسی 1 انوری فاطمی

خرید کتاب دستور زبان فارسی 1 انوری از انتشارات فاطمی، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حسن احمدی گیوی, حسن انوری

ناشر

فاطمی

تعداد صفحه

260

سال چاپ

1403

شابک

9789643186579

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستور زبان فارسی 1 انوری فاطمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *