موجودی: موجود

پول یک کتاب درسی پول و بانکداری رحمانی نورعلم

224,500 تومان

شما می توانید کتاب پول یک کتاب درسی پول و بانکداری از انتشارات نورعلم اثر تیمور رحمانی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

پول یک کتاب درسی پول و بانکداری

موضوع کتاب: اقتصاد، اقتصاد پول، سیاست پولی، بانکداری

با وجود اهمیت بدون تردید پدیده پول و تحولات مرتبط با آن در زندگی روزمره ما، هنوز درک این پدیده دچار نقص است. این نقص هم در مورد چگونگی خلق پول و عوامل موجد آن و هم در مورد پیامدهای خلق پول وجود دارد .

هدف کتاب حاضر درک تحلیلی از تحول و تکامل پول و چگونگی رسیدن آن به وضعیت کنونی در سطح جهان است. در شرایط کنونی ساز و کار خلق پول به عنوان حاصل فعالیت نظام بانکی تشریح و عوامل مؤثر در خلق پول شناسایی شود. با وضعیت پول و بانکداری ایران از نظر تحول تاریخی و از نظر سیاست گذاری پولی و مفهوم و روند کمیت های پولی آشنایی حاصل شود. همچنین به مهم ترین موضوع مرتبط با پول، یعنی رابطه تغییر کمیت های پولی و تغییر سطح عمومی قیمت ها پرداخته شود.

در فصل اول کتاب پول سعی شده تصویری کلی از کارکرد بخش مالی اقتصاد و جایگاه بانکداری در آن ارائه شود. در فصل دوم به تحول و تکامل پول از منظر تحلیلی می پردازد و چرایی تکامل پول از پول کالایی تا پول دیجیتال ارائه می شود.

این کتاب شامل:

ساختار بخش مالی اقتصاد
تاریخچه پیدایش و تکامل پول
تحول نظام های پولی
فرایند خلق پول و عوامل موقر بر آن
پول و بانکداری و سیاست پولی در ایران
تعادل عمومی، پول و سطح قیمت ها
سیاست پولی و کنترل تورم

خرید کتاب پول یک کتاب درسی پول و بانکداری رحمانی نورعلم

خرید کتاب پول یک کتاب درسی پول و بانکداری رحمانی از انتشارات نورعلم ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تیمور رحمانی

ناشر

نورعلم

تعداد صفحه

309

سال چاپ

1400

شابک

9786001694349

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پول یک کتاب درسی پول و بانکداری رحمانی نورعلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *