موجودی: موجود

تکنولوژی جراحی ارتوپدی ساداتی جامعه نگر

123,000 تومان

شما می توانید کتاب تکنولوژی جراحی ارتوپدی از انتشارات جامعه نگر اثر دکتر لیلا ساداتی، سحر کرمی و دکتر احسان گلچینی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

تکنولوژی جراحی ارتوپدی

کتاب حاضر طبق سرفصل درس های کارشناسی اتاق عمل طبق آخرین سرفصل‌های شورای عالی برنامه‌ریزی و با استناد به جدیدترین کتب مرجع اتاق عمل و ارتوپدی تدوین شده است. این کتاب شامل 13 فصل می‌‌‌باشد. به دلیل گستردگی اعمال ارتوپدی تلاش شده تا با دسته‌بندی این اعمال، یادگیری مطالب برای خواننده آسان‌تر شود.

از آنجایی که شکستگی مهم‌ترین موضوع مطرح در ارتوپدی به حساب می‌‌آید، فصل های پنجم و ششم به این مقوله اختصاص دارد. فصل های دیگر نیز به موضوعاتی نظیر آرتروپلاستی، آرتروسکوپی، ترمیم تاندون، تراکشن، آمپوتاسیون و … به زبانی ساده و شیوا می پردازد. در ویراست جدید تلاش بر آن شده تا با افزودن مطالب کاربردی، دانشجویان آشنایی بیشتری با دانش جراحی ارتوپدی پیدا کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند.

این کتاب شامل:

آناتومی و فیزیولوژی
ترمینالوژی
آمادگی جهت جراحی ارتوپدی
تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال ارتوپدی
مقدمه ای بر شکستگی
انواع شکستگی ها
آرتروپلاستی
آرتروسکوپی
ترمیم تاندون
تراکشن
آمپوتاسیون
دررفتگی
سایر اعمال جراحی

خرید کتاب تکنولوژی جراحی ارتوپدی ساداتی جامعه نگر

خرید کتاب تکنولوژی جراحی ارتوپدی ساداتی از انتشارات جامعه نگر، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر احسان گلچینی, دکتر لیلا ساداتی, سحر کرمی

ناشر

جامعه نگر

تعداد صفحه

180

سال چاپ

1402

شابک

9786001013522

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تکنولوژی جراحی ارتوپدی ساداتی جامعه نگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *