موجودی: موجود

آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل ساداتی جامعه نگر

143,000 تومان

شما می توانید کتاب آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل از انتشارات جامعه نگر اثر دکتر لیلا ساداتی و دکتر احسان گلچینی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل

موضوع کتاب: پزشکی، اتاق عمل، تجهیزات اتاق عمل، وسایل و ابزار عمل

کتاب حاضر طبق سر فصل دروس کارشناسی اتاق عمل و یکی از سری کتاب‌های تکنولوژی جراحی است که براساس سرفصل‌های مصوب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با استفاده از ترجمه‌ی جدیدترین متون و مراجع پزشکی و منابع اتاق عمل جمع آوری و تألیف شده است. تغییرات ویراست دوم شامل اضافه کردن ابزارهای جدید و تعویض توضیحات و تصاویر برخی از ابزارها، اضافه کردن تجهیزات الکتریکی و مصرفی مورد استفاده در اتاق عمل و … لست.

مخاطب اصلی این کتاب، دانشجویان اتاق عمل و پرستاری هستند. البته دانشجویان پزشکی و رزیدنت های جراحی نیز می توانند بهره ی کافی را از مطالب این کتاب ببرند. خواننده با مطالعه این کتاب با ابزارهای رایج جراحی، آندوسکوپ‌ها و وسایل آندوسکوپی، ست‌های جراحی، تجهیزات الکتریکی و غیرالکتریکی اتاق عمل، انواع نخ ها و سوزنهای جراحی، وسایل مصرفی اتاق عمل و تجهیزات ضروری موجود در اتاق ریکاوری آشنا خواهند شد و می تواند در ایفای نقش خود در حوز هی جراحی، حداکثر بهره وری را داشته باشد.

این کتاب شامل:

تاریخچه و آشنایی با ابزارهای جراحی
ابزارهای جراحی
آندوسکوپ ها و وسایل آندوسکوپی
ست های جراحی
تجهیزات اتاق عمل
انواع نخ ها و سوزن های جراحی
وسایل مصرفی اتاق عمل
تجهیزات ضروری در اتاق ریکاوی

خرید کتاب آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل ساداتی جامعه نگر

خرید کتاب آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل ساداتی از انتشارات جامعه نگر، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر احسان گلچینی, دکتر لیلا ساداتی

ناشر

جامعه نگر

تعداد صفحه

221

سال چاپ

1403

شابک

9786001012716

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل ساداتی جامعه نگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *