موجودی: موجود

حساب دیفرانسیل و انتگرال قسمت دوم استوارت حمیدی فاطمی

405,000 تومان

شما می توانید کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال قسمت دوم استوارت از انتشارات فاطمی ترجمه ارشک حمیدی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

حساب دیفرانسیل و انتگرال قسمت دوم

این کتاب عنوان پرفروش ترین کتاب در تاریخ کتاب های حساب دیفرانسیل و انتگرال جهان را به خود اختصاص داده است. آنچه کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال جیمز استوارت را از کتاب های مشابه اش متمایز می سازد دقت ریاضی بالا، توضیحات روشن، مثال های متنوع و مجموعه تمرین های بی نظیر است.

سبک نوشتن استوارت ساده و در عین حال روشن است. مخاطبش مستقیماً دانشجو است و به دانشجو ایده های اصلی، قضیه ها و روش های مسئله حل کردن را براساس روش جورج پولیا گام به گام می آموزد. هر مفهوم با مثال هایی که به تفصیل بررسی شده اند توضیح می دهد. این مثال ها صرفاً برای آموزش روش های مسئله حل کردن یا تکنیک ها نیستند، بلکه دیدگاه تحلیلی دانشجو را در موضوع مورد نظر تقویت می کنند.

در این کتاب مثال های زیادی از چگونگی به کار بردن حساب دیفرانسیل و انتگرال به عنوان ابزاری برای مسئله حل کردن در حوزه های مختلف از جمله مهندسی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، پزشکی و علوم اجتماعی آمده است.

این کتاب شامل:

فصل 13 : بردارها و هندسه ی فضا

فصل 14 : تابع های برداری

فصل15 : مشتق جزئی

فصل 16 : انتگرال چندگانه

فصل 17 : حساب دیفرانسیل و انتگرال برداری

فصل18 : معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم

خرید کتاب حساب دیفراانسیل و انتگرال قسمت دوم استوارت حمیدی فاطمی

خرید کتاب حساب دیفراانسیل و انتگرال قسمت دوم استوارت حمیدی از انتشارات فاطمی، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جیمز استوارت

مترجم

ارشک حمیدی

ناشر

فاطمی

تعداد صفحه

688

سال چاپ

1401

شابک

9789643186142

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حساب دیفرانسیل و انتگرال قسمت دوم استوارت حمیدی فاطمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *