موجودی: موجود

IQB آناتومی عبداللهی دکتر خلیلی

510,000 تومان

شما می توانید کتاب IQB آناتومی از انتشارات دکتر خلیلی اثر علی قاسمی، معصومه عبداللهی و فاطمه عسگری را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

IQB آناتومی

موضوع کتاب: پزشکی، پزسکی عمومی، آناتومی بدن، کالبدشناسی انسان

کالبدشناسی یا آناتومی انسان به عنوان یکی از دروس علوم پایه پزشکی و یکی از دروس اصلی دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته علوم تشریحی، بیولوژی تولیدمثل و بسیاری از رشته‌های علوم‌پزشکی است. این کتاب حاوی تمامی سؤالات امتحانی علوم پایه، کارشناسی ارشد، دکتری علوم تشریح، دکتری بیولوژی تولید مثل و دکتری قیزیولوژی می‌باشد.

کتاب IQB آناتومی شامل مجموعه سوالات کنکور ارشد رشته آناتومی همراه پاسخ تشریحی آن‌ها است. یکی از ویژگی مثبتی که این کتاب تست به همراه دارد می‌توان به پاسخ نامه تشریحی آن اضافه کرد. در حقیقت وجه تمایز کتاب تست ها از یکدیگر همین پاسخنامه تشریحی آن‌ها است. در این کتاب نیز مجموعه سوالات چند سال کنکور کارشناسی ارشد در یک کتاب در کنار هم جمع شده‌اند. این کتاب علاوه بر پاسخ تستی و کوتاه دارای پاسخ تشریحی نیز است.

این کتاب شامل:

سر و گردن
دندان
نوروآناتومی
قفسه سینه
شکم
لگن و پرینه
اندام فوقانی
اندام تحتانی

خرید کتاب IQB آناتومی عبداللهی دکتر خلیلی

خرید کتاب IQB آناتومی عبداللهی از انتشارات دکتر خلیلی، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

علی قاسمی, فاطمه عسگری, معصومه عبداللهی

ناشر

دکتر خلیلی

تعداد صفحه

829

سال چاپ

1402

شابک

9786004227032

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “IQB آناتومی عبداللهی دکتر خلیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *