موجودی: موجود

اطلس جیبی آناتومی بالینی روهن شیرازی اندیشه رفیع

179,000 تومان

شما می توانید کتاب اطلس جیبی آناتومی بالینی روهن از انتشارات اندیشه رفیع ترجمه رضا شیرازی، محمدرضا کوچیکیان و ماندانا حمزه ای را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

اطلس جیبی آناتومی بالینی روهن

اطلس جیبی آناتومی روهن دکتر شیرازی مجموعه بی نظیر و یک منبع جیبی ساده و قابل حمل است که یادگیری را برای دانشجویان آسان و ساده می کند. برتری اصلی اطلس جیبی آناتومی روهن در مقایسه با سایر اطلس ها و منابع آناتومی, واقعی بودن تصاویر آن است. تمامی تصاویر حاضر در این کتاب از ویرایش هشتم اطلس روهن برگرفته شده و تلاش شده با ارائه تصاویر با کیفیت بالا به دانشجویان کمک کند تا به درک صحیح و بهتری از ساختار آناتومی برسند.

کتاب اطلس جیبی آناتومی بالینی روهن جهت مطالعه دانشجویان در مقاطع اولیه مختلف، دانشجویان رشته آناتومی، رزیدنت های جراحی و کارمندان مراکز درمانی به منظور مرور جامع و فراگیر تالیف شده است.

این کتاب شامل:

قفسه سینه
شکم
لگن و پرینه
پشت
اندام تحتانی
اندام فوقانی
سر و گردن
مغز

خرید کتاب اطلس جیبی اناتومی بالینی روهن شیرازی اندیشه رفیع

خرید کتاب اطلس جیبی اناتومی بالینی روهن شیرازی از انتشارات اندیشه رفیع . ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید. خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

مترجم

رضاشیرازی, ماندانا حمزه ای, محمدرضا کوچیکیان

ناشر

اندیشه رفیع

تعداد صفحه

238

سال چاپ

1395

شابک

9789649876733

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اطلس جیبی آناتومی بالینی روهن شیرازی اندیشه رفیع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *