توضیحات
قلاب
موضوع کتاب: مدیریت، مدیریت عمومی, مدیریت و کارآفرینی, جلب وفاداری کاربران
برای بسیاری از محصولات، ایجاد وابستگی شرط بقاست. ازآنجا که چیزهای بی شماری وجود دارند که می توانند حواس ما را به خود جلب کنند، شرکت ها به دنبال تسلط بر تاکتیک هایی بدیع اند تا بتوانند جای خود را در ذهن کاربران نگه دارند. محصولات و خدماتی که از روی عادت از آنها استفاده میکنیم ما را به خود وابسته میکنند و این درست همان چیزی است که طراحان این محصولات به دنبال آن بودهاند. شرکتها، میخواهند وفاداری کاربران را به دست بیاورند و محصولی خلق کنند که کاربران بارها به سراغ آن بروند. اما چطور میتوان چنین محصولاتی را خلق کرد؟
کتاب قلاب شامل تجربیات، مشاهدات و تحلیلهای فضای واقعی کسب و کار و عمدتا دربارهی محصولات اینترنتی است. فضای اینترنت، امکانات جدیدی برای اثرگذاری روی کاربر فراهم میکند که در این کتاب به خوبی تجزیه وتحلیل شدهاند. تمرکز این کتاب، طراحی محصول با دیدگاهی روانشناختی است. به شکلی که کسبوکارها بتوانند محصولاتی ارائه کنند که به بخش جدانشدنی زندگی کاربران تبدیل شوند. همچنین کتاب حاضر فرایندی چهارمرحلهای را در اختیار شما قرار میدهد که شرکتها برای درگیر شدن کاربر با محصول از آن استفاده میکنند.
این کتاب شامل:
مقدمه
ناحیه – عادت
محرک
اقدام
پاداش – متنوع
سرمایه گذاری
حالا با اینها می خواهید چه کار کنید ؟
مطالعه موردی : نرم افزار – انجیل
عادت آزمایی و شناسایی فرصت های -عادت سازی
خرید کتاب قلاب چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند ایال قدوسی نژاد آریانا قلم
خرید کتاب قلاب چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند ایال قدوسی نژاد از انتشارات آریانا قلم ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.