موجودی: موجود

اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم سبحانی نشر معارف

68,000 تومان

شما می توانید کتاب اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم از انتشارات نشر معارف اثر آیت الله جعفر سبحانی و محمد محمدرضایی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی:

توضیحات

اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم

موضوع کتاب: الهیات,تعلیمات دینی

اندیشه اسلامی 2 در آموزش کارآمد مبانی نظری اسلام، تدوین متن های آموزشی مناسب، از عوامل تاثیر گذار است. از آنجا که در دروس معارف اسلامی با شمار انبوهی از دانشجویان و رشته های دانشگاهی مواجه هستیم لازم است در این زمینه متون آموزشی متنوع تدوین شود تا استادان محترم معارف اسلامی با توجه به مخاطبان خود و شرایط دیگری که در تعیین متن درسی تاثیرگذار است کتاب درسی خود را انتخاب کنند.

ارزیابی، بازنگری و اصلاح هرکدام از اجزاء نظام آموزشی زمینه لازم را برای بهبود و حرکت تکاملی آن نظام فراهم می‌آورد. متن درسی نیز که یکی از اجزاء مهم هر نظام آموزشی است شامل همین قانون کلی است. به همین دلیل کتاب اندیشه اسلامی ۲ با ویرایش جدید برای دانشجویان منتشر شده است.

این کتاب شامل:

پیشینه دین و پیامبری
اهداف ابعاد و قلمرو دین
شناخت اسلام
امامت و ولایت
مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

خرید کتاب اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم سبحانی نشر معارف

خرید کتاب اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم سبحانی از انتشارات نشر معارف، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آیت الله جعفر سبحانی, محمد محمدرضایی

ناشر

نشر معارف

تعداد صفحه

240

سال چاپ

1402

شابک

978-600-441-129-5

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اندیشه اسلامی 2 ویراست دوم سبحانی نشر معارف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *