موجودی: موجود

خودباوری در خلاقیت کلی کیامهر آریانا قلم

237,600 تومان

شما می توانید کتاب خودباوری در خلاقیت کلی از انتشارات آریانا قلم ترجمه مهدی کیامهر و مرتضی خضری‌ پور را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

خودباوری در خلاقیت

موضوع کتاب: مدیریت و روانشتاسی, رهبری و منابع انسانی, مهارت های عمومی مدیریت, خودباوری در خلاقیت

در دنیای کسب‌ و کار، خلاقیت خود را در قالب نوآوری نشان می‌دهد. امروزه اکثر شرکت‌ها متوجه شده‌اند که کلید رشد و حتی بقا، نوآوری است. امروزه در هر فعالیتی، از امور خدمات مشتریان گرفته تا خدمات مالی، کارکنان فرصت دارند راه‌حل‌های جدید را آزمایش کنند. بنابراین فرقی نمی‌کند مشغول چه کاری هستید. وقتی نگاه خلاقانه‌ای به کارتان داشته باشید، راه‌حل‌های بهتری پیدا می‌کنید و به موفقیت بیشتری می‌رسید.

خودباوری در خلاقیت شبیه عضله است که با تلاش و تجربه، قوی‌تر و نیرومندتر می‌شود. چه خود را از گونه انسان‌های خلاق بدانید یا ندانید، خواندن این کتاب به شما امکان می‌دهد از ظرفیت خلاقانه‌ای که در همه ما وجود دارد، بیشتر استفاده کنید خلاقیت بسیار گسترده‌تر و فراگیرتر از چیزی است که مردم با نام فعالیت‌های هنرمندانه می‌شناسند. خلاقیت عبارت از کاربرد ابتکار و تخیل برای ایجاد چیزی جدید در دنیا است. خلاقیت، آن‌ جایی که شما فرصت ایجاد ایده‌ها، راه‌ حل‌ها و رویکردهای جدید را دارید، وارد بازی می‌شود و باور داریم همه افراد به این منبع دسترسی دارند.

کتاب خودباوری در خلاقیت به شما کمک می‌کند تا به توانمندی‌های خود برای ایجاد تغییر در جهان اعتماد کنید. علاوه‌ بر این با ارائه راهکارها در کشف و پرورش خلاقیتتان به شما کمک می‌کند.

این کتاب شامل:

پیش گفتار
مقدمه قلب نوآوری
تلنگر از تفکر طراحی تا خودباوری در خلاقیت
شهامت از ترس تا شهامت
جقه از صفحه خالی تا بینش
جهش از برنامه ریزی تا عمل
جست و جو از وظیفه تا علاقه
تیم گروه های خودباور در خلاقیت
حرکت ایجاد خود باوری در خلاقیت
و اما بعد خودباوری در خلاقیت را بپذیرید

خرید کتاب خودباوری در خلاقیت کلی کیامهر آریانا قلم

خرید کتاب خودباوری در خلاقیت کلی کیامهر از انتشارات آریانا قلم ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تام کلی, دیوید کلی

مترجم

مرتضی خضری‌ پور, مهدی کیامهر

ناشر

آریانا قلم

تعداد صفحه

328

سال چاپ

1400

شابک

978-600-7677-11-7, 978-600-7677-81-0

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودباوری در خلاقیت کلی کیامهر آریانا قلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *