موجودی: موجود

وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم هریسی دادگستر

242,500 تومان

شما می توانید کتاب وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم از انتشارات دادگستر اثر ابراهیم اسماعیلی هریسی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم

موضوع کتاب: حقوق، حقوق جزا، روش محاسبه، کانون وکلا, جدول های محاسبه حق الوکاله

این مجموعه شامل نه جلد است. کتاب وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله که پنجمین جلد از این مجموعه می باشد نوشته ابراهیم اسماعیلی هریسی بوده و توسط انتشارات دادگستر با موضوع به چاپ رسیده است. مطالب کتاب حول و حوش مسائل کارآموزی و وکالت است. مخاطب اصلی آن همین قشر هستند و به مسائلی نظیر حق الوکاله، سهم صندوق حمایت کانون وکلا، سهم صندوق تعاون و مالیات حق الوکاله می پردازد.

هر یک از مباحثه مطروحه را به تفصیل توضیح می دهد. خوانندگان از رجوع به منابع دیگر بی نیاز شده و اطلاعات جامعی در خصوص آن حاصل می نمایند. رویکرد کتاب در طرح مباحث کاربردی است و در عمل کارآیی بسیار دارد. کتاب مملو از جدول و نمودارهایی است که در عمل و محاسبات عملیاتی صنفی وکلا کاربرد بسیار دارد. و تمام وکلا از داشتن و رجوع به آن بهره مند خواهند شد.

در این کتاب ها ضریب قوه تحلیل حقوقی وکلای جوان را در مسائل حقوقی افزایش می دهد و می آموزد که چگونه وکلای جوان با مطالعه نکات کلیدی و مهم دعاوی مطروح در کارخویش موفق شوند.

کتاب حاضر اختصاص به کارآموزان وکالت ندارد بلکه تمام وکلایی که قصد ارتقای اطلاعات حقوقی خود را دارند می توانند از این کتاب ها بهره مند شوند.

این کتاب شامل:

مقدمه
روش محاسبه
جدول های محاسبه حق الوکاله به طور تفکیکی
تقسیم جدول ها
جدول های تعیین مالیات در مرحله بدوی
جدول های تعیین مالیات در مرحله تجدید نظر

خرید کتاب وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم هریسی دادگستر

خرید کتاب وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم هریسی از انتشارات دادگستر ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ابراهیم اسماعیلی هریسی

ناشر

دادگستر

تعداد صفحه

272

سال چاپ

1402

شابک

9786002821621

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکلای جوان بدانند تعرفه حق الوکاله و مالیات حق الوکاله جلد پنجم هریسی دادگستر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *