موجودی: موجود

خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5 جعفری آفرنگ

467,500 تومان

شما می توانید کتاب خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5 از انتشارات آفرنگ اثر هادی جعفری و مصطفی هیهات را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5

CATIA V5 نرم افزار طراحی، ساخت و تولید است که قدرت کنترل و مدیریت کل فرآیند تولید محصول را داراست. نرم افزار CATIA V5 یکی از محصولات شرکت DASSAULT SYSTEMS است. که در واقع در میان نرم افزار های طراحی مکانیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زیرا این نرم افزار علاوه بر دارا بودن محیط های کاری متعدد مراحل CAD ،CAE و CAM که محصولات را پشتیبانی می کند، دارای تحلیل و ساخت نیز است و با قرارگیری در سیستمی یکپارچه و در کنار سایر راه حل های نرم افزاری، مدیریت چرخه تولید محصول را نیز پوشش می دهد.

در این کتاب بخشی از نرم افزار CATIA V5 به صورت خودآموز و گام به گام از سطح مقدماتی تا پیشرفته، قطعات در محیط این نرم افزار به طور کامل آشنا می شوید. همچنین استفاده از فایل های DVD همراه کتاب، شیوه ایجاد مجموعه های مونتاژی، نقشه دوبعدی، مدل های سیمی و مدل های سطح را یاد می گیرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب، به کارگیری ایده های جدید و کاربردی در روش طراحی قطعات و مجموعه ها و همچنین ارائه اصول طراحی مکانیکی است.

این کتاب شامل:

اتوماسیون طراحی مکانیکی
آشنایی با ساختار نرم‌افزار‌های طراحی مکانیکی
روش‌های طراحی در نرم‌افزار‌های طراحی مکانیکی
طراحی پارامتریک قطعات
روش ایجاد مدل‌های صلب
مونتاژ قطعات، تهیه نقشه دوبعدی از مدل سه‌بعدی
روش ایجاد مدل‌های سیم و سطح

خرید کتاب خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5 جعفری آفرنگ

خرید کتاب خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5 جعفری از انتشارات آفرنگ ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مصطفی هیهات, هادی جعفری

ناشر

آفرنگ

تعداد صفحه

768

سال چاپ

1400

شابک

978964956860

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودآموز طراحی مکانیکی با CATIA V5 جعفری آفرنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *