موجودی: موجود

درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه رشته کشاورزی و منابع طبیعی یدالهی نوش آبادی نوآور

225,000 تومان

شما می توانید کتاب درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه رشته کشاورزی و منابع طبیعی از انتشارات نوآور اثر سید جلال یدالهی نوش آبادی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

توضیحات

درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی رشته کشاورزی و منابع طبیعی

موضوع کتاب: مهندسی کشاورزی، گیاه پزشکی، آبیاری و زهکشی، علوم خاک، علوم دامی، علوم باغبانی

در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه‌قضائیه، گروه‌های تخصصی در ۱۱ دسته طبقه‌بندی شده‌اند که هر کدام رشته‌های تحصیلی خاصی را در بر می‌گیرند. گروه کشاورزی و منابع طبیعی یکی از رشته‌های تخصصی، کاربردی و پرتقاضا است. برای شرکت در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه در رشته کشاورزی و منابع طبیعی، داشتن مدرک کارشناسی در گرایش‌های جنگلداری، آبخيزداری، آبیاری، صنايع چوب و کاغذ، گياه‌‌پزشكی، خاكشناسی، باغبانی، اقتصاد كشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، توليدات گياهی، اكولوژی كشاورزی، مهندسی فضای سبز، فيزيولوژی گياهان زراعی و بيوتكنولوژی كشاورزی، محیط‌ زیست، دامپروری، مکانیک ماشین‌آلات و مکانیزاسیون کشاورزی ضروری است.

این کتاب برای داوطلبان هر دو آزمون دادگستری و قوه قضائیه لازم و مفید می‌باشد. در تهیه این کتاب، ضمن استفاده از تجربه و منابع به روز، تلاش شده تا حالت خودآموز داشته باشد. طبقه‌بندی مناسب مطالب، ارائه نکات متنوع و تاکید بر نکات کلیدی، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب حاضر می‌باشد.

درسنامه حاضر، مطالب مورد نیاز آزمون را در ۹ فصل بیان می کند که ۸ فصل آن مربوط به دروس تخصصی و یک فصل مربوط به منابع عمومی آزمون می‌باشد. با توجه به گستردگی منابع آزمون کارشناس رسمی، پدیدآورنده کتاب ادعا نمی‌کند که مطالعه این درسنامه قبولی در آزمون را تضمین می‌کند اما ادعا دارد که مطالعه دقیق کتاب حاضر و تسلط بر محتوای آن، تا حد زیادی به داوطلبین کمک خواهد کرد.

این کتاب شامل:

خاکشناسی عمومی

دیم کاری

مرتعداری

رابطه آب و خاک و گیاه و آبیاری

مساحی و نقشه برداری و ماشین آلات

زراعت عمومی

باغبانی عمومی

آفات بیماری ها و علف های هرز

منابع عمومی آزمون

خرید کتاب درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی رشته کشاورزی و منابع طبیعی یدالهی نوش آبادی نوآور

خرید کتاب درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه رشته کشاورزی و منابع طبیعی یدالهی نوش آبادی از انتشارات نوآور ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

سید جلال یدالهی نوش آبادی

ناشر

نوآور

تعداد صفحه

154

سال چاپ

1403

شابک

9786001687204

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درسنامه آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه رشته کشاورزی و منابع طبیعی یدالهی نوش آبادی نوآور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *