موجودی: موجود

پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری علیزاده نوآور

558,000 تومان

شما می توانید کتاب پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری از انتشارات نوآور اثر محمدحسین علیزاده را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: ,

توضیحات

پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری

موضوع کتاب: مهندسی معماری، آزمون های نظام مهندسی، لغات کلیدی, کلمات کلیدی مهم آزمون نظام مهندسی

کتاب حاضر با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مهم آزمون نظام مهندسی است. این کتاب شامل مطالب مهم مرتبط با منابع و مواد طرح سوال برای رشته‌های عمران صلاحیت اجرا، نظارت و معماری صلاحیت اجرا، نظارت و تاسیسات برقی صلاحیت طراحی و نظارت و همچنین تاسیسات مکانیکی صلاحیت طراحی و نظارت است. که از بین کتاب‌های مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی به صورت کاملا تخصصی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. همچنین برخی از توضیحات مربوط به کتاب بر اساس کلمات کلیدی، مطالب مهم و منابع مرتبط با هر رشته تهیه شده  را در قالب پرسش و پاسخ بیان می کند. تا درک بهتری از چگونگی نگارش این کتاب در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

این کتاب ویژه ی آمادگی شرکت در آزمون های تحصیلات تکمیلی و آزمون های نظام مهندسی نوشته شده است.

این کتاب شامل:

جداول مهم و پرکاربرد و پیوست های آزمونی
جستجوی کلیدواژه های مهم و پرتکرار از مباحث مقررات ملی ساختمان مرتبط با رشته معماری جهت پاسخگویی سریع به سوالات آزمون های نظام مهندسی بدون نیاز به کتب مباحث 22 گانه

خرید کتاب پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری علیزاده نوآور

خرید کتاب پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری علیزاده از انتشارات نوآور ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مهندس محمدحسین علیزاده

ناشر

نوآور

تعداد صفحه

506

سال چاپ

1403

شابک

9786001684845

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاسخ یاب سریع نوآور رشته معماری علیزاده نوآور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *