موجودی: موجود

طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری پیوست 6

80,000 تومان

شما می توانید کتاب طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری پیوست 6 از انتشارات مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی نوشته کمیته دائمی بازنگری آیین نامه را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید.

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری

موضوع کتاب: معماری، عمران، مهندسی، نظام مهندسی، آیین نامه 2800 ساختمان

کتاب پیوست 6 استاندارد 2800 طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیر سازه ای معماری مرکز تحقیقات، راه، مسکن و شهرسازی است. اجزای غیر سازه ای معماری از جمله دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها در زلزله آسیب پذیر بوده. و تا به حال خسارت‌های جانی و مالی فراوانی در سطح جهانی و بویژه در ایران موجب شده‌اند.

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مدت‌هاست این موضوع را در دستور کارهای خود قرار داده است. با انجام آزمایشات استاتیکی و دینامیکی با شتاب‌های مختلف تا شدت‌های بیش از زلزله‌های معمول بر روی اجزای غیر سازه‌ای معماری بخصوص دیوارهایی که در کشور ساخته می‌شود، سعی بر آن داشته تا ضوابطی برای ساخت این اجزا تدوین کنند. و تجربیات بین المللی را نیز مد نظر قرار داده است.

کتاب پیوست ۶ استاندارد ۲۸۰۰ طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیر سازه‌ای معماری خلاصه‌ای از نتایج این تحقیقات است که با توجه به حوادث ناگوار ناشی از زلزله در سال‌های اخیر در کشور بنا به توصیه کمیته اجرایی آیین نامه قبل از ویرایش پنجم که اکنون مقدمات تدوین آن فراهم شده، برای اجرا ابلاغ می‌گردد.

این کتاب شامل:

ضوابط اجزای غیرسازه ای معماری
در نظرگیری اثر میانقابی دیوار در ساختمان

خرید کتاب طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری پیوست 6

خرید کتاب طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری از انتشارات مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کمیته دائمی بازنگری آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله

ناشر

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

تعداد صفحه

68

سال چاپ

1402

شابک

9786001132186

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای معماری پیوست 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *