موجودی: موجود

قوانین و مقررات بیمه 1403 منصور دوران

232,000 تومان

شما می توانید کتاب قوانین و مقررات بیمه 1403 از انتشارات دوران اثر جهانگیر منصور و حسین زارعی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

دسته بندی ها: , ,

توضیحات

قوانین و مقررات بیمه

وضع و اجرای قانون، پیش نیاز اصلی برقراری نظم، امنیت و عدالت در یک جامعه است. در نظام قضایی حاکم، جهل به قانون رافع مسئولیت نبوده و همواره چنین فرض می‌شود که تمام افراد جامعه از همه احکام و قوانین آگاهی دارند. از این رو، آگاهی و اطلاع از قوانین، برای همه افراد اجتماع هم یک حق مسلم و هم یک ضرورت اجتماعی است. نشر دوران به عنوان یکی از انتشارات پیشگام در تدوین و نشر مجموعه قوانین و مقررات، متن قوانین را به صورت دقیق به چاپ رسانده و در دسترس عموم قرار می دهد.

این اثر مرجعی کاربردی برای افرادی است که در حوزه‌ ی حقوق فعالیت می‌کنند. این کتاب شامل قوانین بیمه ی سلامت ایران، بیمه ی حوادث اشخاص، بیمه‌های زندگی، بیمه ی هزینه‌های بیمارستانی، بیمه ی آتش‌‌سوزی، بیمه ی باربری کالا، بیمه صادرات کالا و… در سال ۱۴۰۳ است. با مطالعه‌ ی این کتاب، می‌توانید با قوانین و مقررات حاکم بر انواع بیمه‌ها آشنا شوید و دانش خود را در این زمینه به‌روز کنید.

این کتاب به قضات، وکلا، دانشجویان حقوق و سایر افرادی که در زمینه‌ ی حقوق و قضاوت فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. همچنین، افرادی که به مطالعه و بررسی قوانین و مقررات حقوقی کشور علاقه‌مندند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

این کتاب شامل:

بیمه سلامت ایران
بیمه حوادث اشخاص
قوانین بیمه
بیمه های زندگی
بیمه هزینه های بیمارستانی
بیمه‌آتش سوزی
بیمه باربری کالا
بیمه صادرات کالا
قوانین مسئولیت مدنی
بیمه بدنه اتومبیل
بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان
بیمه‌مسئولیت مدنی حرفه ای حمل و نقل داخلی
بیمه بیکاری
بیمه همگانی خدمات درمانی
بیمه‌خدمات درمانی
عمر و حوادث نیروهای مسلح
بیمه خدمات درمانی خویش فرمایان
قوانین تامین اجتماعی

خرید کتاب قوانین و مقررات بیمه 1403 منصور دوران

خرید کتاب قوانین و مقررات بیمه 1403 منصور از انتشارات دوران ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جهانگير منصور, حسین زارعی

ناشر

دوران

تعداد صفحه

916

سال چاپ

1403

شابک

9786006208657

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوانین و مقررات بیمه 1403 منصور دوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *