موجودی: موجود

آمار توصیفی در علوم رفتاری علی مومن پیک فرهنگ

126,000 تومان

شما می توانید کتاب آمار توصیفی در علوم رفتاری از انتشارات پیک فرهنگ اثر حیدر علی مومن را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

توضیحات

آمار توصیفی در علوم رفتاری

در گذشته بسیار دور آمار فقط در زمینه ی سر شماری ، اخذ مالیات و تشکیل سپاهیان از سوی دولت ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه به عنوان یک علم تقریبا در همه زمینه های تلاش بشری نقش مهمی ایفا می کند. از لحاظ تاریخی شالوده اصلی علم آمار ، به ویژه شاخه احتمالات آن ، در قرن های 12 و 13 میلادی بنا شده است. در قرن هفدهم نیز مطالعات نظامداری توسط پاسکال و فرما در زمینه احتمالات آغاز شد و در دوره های بعد از آن نیز دانشمندان دیگری راه آن ها را ادامه داده و نسبت به رشد و گسترش آن همت کردند.

علم آمار تدبیری است مناسب برای گردآوری ارقام و اطلاعات به منظور رسیدن به هدفی معین ، و ابزاری مفید برای تعبیر و تفسیر این اطلاعات به منظور تصمیم گیری های صحیح و منطقی است. درباره اهمیت آن کافی است گفته شود که امروزه هیچ نوع پژوهش و بررسی علمی نیست که از علم آمار و روش های آماری بی نیاز باشد، و اهمیت آن به حدی است که در همه شاخه های علوم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

این کتاب شامل:

مفاهیم مقدماتی امار
توزیع فراوانی و نمودار های آن
مقادیر متوسط یا اندازه های گرایش به مرکز
فراوانی تراکمی ونمودار های آن
اندازه های پراکندگی آن ها
خم نرمال و ویژگی های آن
هم بستگی ورگرسیون

خرید کتاب آمار توصیفی در علوم رفتاری علی مومن پیک فرهنگ

خرید کتاب آمار توصیفی در علوم رفتاری علی مومن از انتشارات پیک فرهنگ ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
نویسنده

حیدر علی مومن

ناشر

پیک فرهنگ

تعداد صفحه

181

سال چاپ

1398

شابک

9789648279344

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آمار توصیفی در علوم رفتاری علی مومن پیک فرهنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *