توضیحات
مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی در دنیای پرتحول کنونی، توفیق در عرصه های ملی و بین المللی، تنها از طریق به کارگیری هر چه مطلوب تر نیروی انسانی امکان پذیر است. این مهم در صنعت گردشگری و مهمان نوازی نیز که نقش مهمی در چرخش اقتصادی از طریق ضریب تکاثری، ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای داخلی و ارزی ایفا می کند، شایان توجه بسیار است. کتاب حاضر سیزده فصل دارد: مقدمه ای بر مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی؛ بازار کار؛ فرصت های برابر و مدیریت تنوع و گوناگونی؛ نقش منابع انسانی در برنامه ریزی راهبردی و تغییر سازمانی؛ برنامه ریزی منابع انسانی؛ طراحی شغل؛ کارمندیابی؛ جذب و استخدام؛ مدیریت عملکرد و ارزشیابی عملکرد؛ آموزش و توسعه؛ پاداش، حقوق و مزایا؛ روابط کارکنان، درگیری ها و مشارکت ها؛ و سایر موضوعات مهم در مدیریت منابع انسانی.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.