توضیحات
برندسازی چند حسی
یکی از نارسایی های کانال های سنتی بازاریابی، ناتوانی آنها در انتقال حواس پنجگانه بشری است، زیرا این رسانه ها عمدتا حواس بینایی و شنوایی مخاطبان را درگیر کرده اند. برندسازی چندحسی یکی از مباجث جدید – حداقل در ایران – و کاربردی بازاریابی است که هدف آن، گنجاندن و تلفیق هم افزای حواس پنجگانه بشری در استراتژی برندسازی شرکت است تا از این روابط عاطفی قوی و پایداری با مشتریان ایجاد کنند و موجب حفظ و بازیابی بهتر خاطرات و اطلاعات مربوط به برند خود توسط مصرف کنندگان و افزایش وفاداری آنان، شوند.
موضوع کتاب: مدیریت, برندسازی چندحسی, استراتژی برند سازی حسی
این کتاب شامل:
برند سازی
حس بویایی
حس شنوایی
استراتژی برند سازی حسی
حس چشایی
حس لامسه
برندسازی و بازاریابی حسی برای بچه ها
حس ششم
کاربرد حواس چندگانه
حواس پنجگانه
خرید کتاب برندسازی چند حسی احمد روستا نگاه دانش
خرید کتاب برند سازی چند حسی احمد روستا از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.