توضیحات
داستان سرایی سازمانی
اگر شما هم به این نتیجه رسیدهاید که در دنیای تکنولوژی، دیگر تنها منطق برای کسبوکارها کافی نیست و به دنبال روح برای کسبوکار خود میگردید، بهتر است داستانسرایی سازمانی را جدی بگیرید.
در دنیای شلوغ امروزی که رقابت هر روز شدیدتر میشود و به دنبال آن، جلب توجه و اعتماد مخاطبان سختتر و سختتر میشود و بازاریابیهای سنتی کارایی خود را از دست میدهند، کسی برنده است که بهترین داستان را بگوید.
خوشبختانه در حوزهی داستانسرایی سازمانی کتابها و مقالات مختلفی وجود دارد. کتاب «داستانسرایی سازمانی: ارزشآفرینی داستانهای در سازمانهای عصر دانش» نوشتهی دکتر مهدی شامی زنجانی و نرگس فرزانه کندری، که توسط انتشارات نگاه دانش، عرضه میشود. برای شروع آشنایی با موضوع داستانها در کسبوکار، مفید و کاربردی است.
این کتاب شامل:
داستان سازمانی: این فصل به تعریف داستان و انواع آن میپردازد.
داستانسرایی سازمانی: این فصل به تعریف داستانسرایی، داستانسرا و روشهای داستانسرایی سازمانی اختصاص دارد.
کاربردهای داستانسرایی سازمانی: انواع حوزههایی که داستانسرایی سازمانی میتواند مؤثر باشد، در این فصل بررسی میگردند.
حوزههای داستانسرایی سازمانی
راهنمای داستانسرایی سازمانی: طبیعتاً این فصل از دیگر فصلها، کاربردیتر است و راهکارهایی گام به گام برای داستانسرایی سازمانی بیان میکند.
خرید کتاب داستان سرایی سازمانی ارزش آفرینی داستان ها در سازمان های عصر دانش
خرید کتاب داستان سرایی سازمانی ارزش آفرینی داستان ها در سازمان های عصر دانش زنجانی از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.