توضیحات
مدیریت برند با رویکرد برنامه ریزی
کتاب حاضر، به ارائه مدل مدیریت استراتژیک برند و توصیف عناصر آن پرداخته که به دلیل پشتوانه استراتژیک، از بسیاری از ضعف های رویکردهای گذشته در این زمینه به دور است و با یک دیدگاه کل نگر به تشریح عناصر این مدل می پردازد.
در این کتاب با هدف ارائه سیمایی جامع از برند و مسائل مربوط به آن به مرور نظریات مختلف ایرادشده پیرامون برند پرداخته شده و از جمع بندی نظریات محققین و خود مؤلفان پیرامون این موضوع مهم، درنهایت با مطرح کردن ابعاد مختلف خصوصیات استراتژیک مسئله مورد بحث و نقش بسیار حیاتی آن در رشد و پویایی شرکت ها، مدلی استراتژیک برای برندسازی موفق و بهره برداری از آن ارائه شده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت و بازاریابی دانشگاهی, شناخت مفاهیم و مبانی برند
این کتاب شامل:
شناخت مفاهیم و مبانی برند
تبلیغات و برند
اصطلاح شناسی و شناخت شناسی برند
اصول و تکنیک های برندسازی
مبانی و اصول برندسازی
شناخت هویت و شخصیت برند
مدیریت برند
تدوین و برنامه ریزی استراتژیک برند
برند خواهی یکپارچه
ارزشیابی و برندسازی مجدد
خرید کتاب مدیریت برند با رویکرد برنامه ریزی احمد روستا نگاه دانش
خرید کتاب مدیریت برند با رویکرد برنامه ریزی احمد روستا از انتشارات نگاه دانش. ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.