توضیحات
کسب وکار و تجارت الکترونیکی مفاهیم و کاربردها
در این کتاب در ۱۵ فصل موضوعات مختلف دانش کسب وکار و تجارت الکترونیکی بیان می شود. این مفاهیم و سرفصل ها به صورت علمی و کاربردی به بیان این مفاهیم می پردازند و خوانندگان ضمن آشنایی با این مفاهیم بتوانند الگوهایی برای فعالیت های عملی در حوزه کسب و کار الکترونیکی را فراگرفته و بکار بگیرند. این مفاهیم در دو بعد زیر ساختارهای فنی و مفاهیم مدیریتی و بازار ارائه می شوند که هر دو حوزه این علم برای فراگیران ضروری است. کتاب حاضر از مفاهیم کسب وکار و تجارت الکترونیکی آغاز و تا حوزه نظام های ارتباط با مشتری و شبکه های اجتماعی گسترش یافته است.
این کتاب برای مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا کارشناسی ارشد و به عنوان پیش نیاز برای دوره های بالاتر قابل استفاده است. مدیران و کارشناسان سازمان ها در شاخه های مختلف دانش بازرگانی و علم فناوری اطلاعات ارتباطات می توانند از فصول مختلف در این کتاب استفاده نمایند.
این کتاب شامل:
مقدمه ای بر کسب وکار و تجارت الکترونیک، مفاهیم بنیادی و تعاریف
زیرساخت های فنی کسب وکار و تجارت الکترونیکی
بازارهای الکترونیکی
بازاریابی الکترونیکی
قیمت گذاری
تجارت الکترونیکی و موتورهای جستجو
شبکه کسب و کار
کسب و کار و تجارت همراه
محیط و جامعه الکترونیکی، تجارت اجتماعی
رایانش ابری و کسب و کار
اینترنت اشیاء و کسب و کار
امنیت تجارت الکترونیکی
قراردادهای الکترونیکی، ویژگی ها، نحوه انعقاد و قواعد حاکم بر آن ها
مباحث اخلاقی در تجارت الکترونیکی
برنامه عملی اجرای کسب و کار الکترونیکی
خرید کتاب کسب وکار و تجارت الکترونیکی مفاهیم و کاربردها علی رجب زاده قطری نگاه دانش
خرید کتاب کسب وکار و تجارت الکترونیکی مفاهیم و کاربردها علی رجب زاده قطری از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.