توضیحات
تبلیغات از تئوری تا عمل
این کتاب، یک کتاب آموزشی با اهداف کاربردی است. این مجموعه مبانی و محیط تبلیغات، نحوۀ برنامه ریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی را تشریح و رسانه های تبلیغاتی را معرفی می کند. سپس به جنبه های خلاقیت در تبلیغات و ساختن انواع آگهی ها برای رسانه های مختلف می پردازد. همچنین به فراگرد بازاریابی و ارکان تشکیل دهندۀ آن، بررسی مؤسسات تبلیغاتی و نحوۀ سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق و تحقیق راهبردی، روان شناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و روش های گوناگون آن و مقولات بسیار مهم دیگر در حوزۀ تبلیغات می پردازد. خواندن این کتاب ارزشمند برای کلیۀ دست اندرکاران تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و استادان دانشگاه ها و دانشجویان رشته های مرتبط در این حوزه ها ضروری است.
فهرست کتاب شامل:
رویكرد علمی به تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات
تاریخچه ی تبلیغات و سبك های هنری
مبانی اصطلاح شناسی تبلیغات
اصول و تكنیك های روانشناسی در تبلیغات
رویكرد عملی به تبلیغات
مدیریت تبلیغات
تبلیغات و فروش
طراحی ساختار شركت تبلیغاتی
ساخت تبلیغات
تبلیغات و خدمات
بودجه بندی تبلیغات
تبلیغات و اینترنت
خرید کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل
خرید کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل روستا خداداد حسینی از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.