توضیحات
مبانی مدیریت بازاریابی
بازاریابی بخش مهمی از زندگی هر یک از ما شده است. درصد زیادی از زمان بیداری ما یا صرف ارائه محصول و ایده ای به بازار می شود و یا صرف دریافت محصول و ایده ای که دیگران به بازاریابی آن می پردازند، می گردد. همه درگیر بازاریابی هستیم، چه شما دانشجو باشید. با پزشک با استاد دانشگاه با سیاستمدار و با کاسب، فرقی نمیکند.
چالش مهم این است که فعالیت بازاریابی را خوب انجام دهید. و این کار نیاز به شناخت و درک بازاریابی و اینکه چگونه آن را به اجرا درآورید، دارد. هدف این کتاب کمک به شما در درک و شناخت بازاریابی و محیا کسب و کاری است که امروزه جهانی شده است و دیگر از آن گریزی نیست.
کتاب مبانی مدیریت بازاریابی از 15 فصل تشکیل شده است و در آن خلاصهی کتاب های «مدیریت بازاریابی» فیلیپ کاتلر، «اصول بازاریابی» فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ و «مدیریت بازاریابی» کاتلر و کلر گنجانده شده است.
نگارش این کتاب به گونهای است که تمامی اصطلاخات را همراه با عبارت انگلیسی آن ها توضیح داده است و تمام تلاش خود را کرده تا بروز هرگونه ابهام احتمالی در فهم مطالب جلوگیری کند.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, دربارهی مفاهیم بازار و بازاریابی, اصول مدیریت بازاریابی
این کتاب شامل:
وظایف بازاریابی
اصول مدیریت بازاریابی
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
محیط بازاریابی
بازارهای سازمانی و رفتار خرید سازمانی
استراتژی محصول، نام و نشان و بستهبندی
طراحی و ساخت محصول جدید و استراتژیهای منحنی عمر محصول
کانالهای توزیع و توزیع فیزیکی، و فناوری اطلاعات
اینترنت و بازاریابی
خرید کتاب مبانی مدیریت بازاریابی حسن اسماعیل پور نگاه دانش
خرید کتاب مبانی مدیریت بازاریابی حسن اسماعیل پور از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.