توضیحات
نقش ارتباطات انسانی در فروش حرفه ای
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت و بازاریابی دانشگاهی, ارتباط دوجانبه و غلبه بر مقاومتهای مشتری
هر فروشندهای برای دست یافتن به مهارت در این کار باید از سه مرحله عبور کند. مرحله اول این که باید از نظر روحی خود را برای فروشندگی آماده کند. در مرحله دوم باید با تاکتیکها و تکنیکهای برقراری ارتباط دوجانبه آشنایی کامل داشته باشد و در نهایت در نظر تخصصی به حدی برسد که بتواند به هرگونه اشکالی که از طرف مشتری مطرح میشود پاسخ گوید. کتاب حاضر نیز بر اساس این سه اصل؛ یعنی پیشنیازهای روانی فروش، ارتباط دوجانبه و غلبه بر مقاومتهای مشتری، در چهار بخش تنظیم شده است.
این کتاب شامل:
کتاب با عنوان باورهای فروشندگی
پنج قانون برقراری ارتباط دوجانبه و تکنیکهای فروشندگی
قوانین تجاری مرور و در
مصاحبههایی با فروشندگان موفق گنجانده شده است.
خرید کتاب نقش ارتباطات انسانی در فروش حرفه ای نادر غریب نواز نگاه دانش
خرید کتاب نقش ارتبااطات انسانی در فروش حرفه ای نادر غریب نواز از انتشارات نگاه دانش. ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.