سفر قیمت گذاری
بعد از سخنرانی در کنفرانسها اجرای کارگاههای آموزشی قیمت گذاری و مراجعههای مدیران بنگاهها با این سوال ها زیاد مواجه می شویم که مباحث مربوط به قیمت گذاری را چگونه در سازمان اجرایی کنیم ؟
تغییر از قیمت گذاری سنتی هزینه محور به قیمت گذاری ارزش محور چه مراحلی دارد؟
نویسنده کتاب که سالها تجربه علمی و عملی در مباحث گذار و تحول قیمت گذاری شرکتهای اروپایی و آمریکایی را دارد ، شمارا با این سفر و گذار تحول آشنا مینماید و همراه شما و راهنماییتان در این سفربه سوی تعالی قیمت گذاری خواهد بود . بنگاههای ایرانی که در مباحث قیمت گذاری در آغازین گام های خود می باشند به تجربیات نویسنده کتاب برای طی این سفر به شکل مطمئن نیازدارند و این انگیزه ما برای ترجمه کتاب و ورود آن به ادبیات قیمتگذاری کشور بوده است .
این سفر چندساله ، چند مرحله ای و چند بعدی میباشند . سرعت زیاد خطرشکست و عدم موفقیت را زیاد مینماید و یادمان باشد که موفقیت چندین پدر دارد و شکست یتیم میباشد . شکست پروژه تحول و گذار قیمت گذاری موضوع قیمت گذاری را در بنگاه تضعیف مینماید و شروع مجدد ان بسیار سخت تر از اول خواهد بود .
موضوع کتاب: مدیریت، قیمت گذاری، تحول سازمانی، بازار سهام و بورس, مدیریت قیمت رهبری مرکزی
این کتاب شامل:
چیستی تعالی قیمت گذاری
آغاز سفر به سوی قیمت گذاری
قهرمان هدایت بسیج سازمانی
مدیریت قیمت رهبری مرکزی
قالبلیت ها
ظرفیت تغییر
اطمینان سوخت گذار سازمانی
موانع احتمالی بر سر راه سفر قیمت گذاری
افسانه های قیمت گذاری در سطح سازمانی
خرید کتاب سفر قیمتگذاری استفان لیوزو رمضانی نظری نگاه دانش
خرید کتاب سفر قیمتگذاری استفان لیوزو رمضانی نظری از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
0دیدگاه