قیمت گذاری در هاروارد
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, قیمت گذاری چند کاناله، قیمت گذاری ارزش محور، قیمتگذاری در صنایع
قیمتگذاری در هاروارد مجموعه 51 مقاله است که از مجله «مرور کسب و کار هاروارد» برای ارائه به پژوهشگران و مدیران و کارشناسان بازاریابی و قیمتگذاری در ایران انتخاب شده است. این مقالهها طیف وسیعی از مباحث قیمتگذاری چند کاناله، قیمتگذاری ارزش محور، قیمتگذاری در صنایع مختلف، قیمتگذاری در رکود، مباحث هماهنگی سازمانی بین نیروی فروش و قیمتگذاری و دیگر مباحث را پوشش میدهد.
این کتاب شامل:
وقتی که قیمت گذاری افزون بر هزینه ایده خوبی است
رهنمودی سریع برای قیمت گذاری ارزش محور
استراتژی قیمت گذاری آیفون اپل خوب نه علی
وقت آن رسیده است که هزینه های پنهانی را قرغن کنیم
روانشناسی قیمت چهار رقمی گوشی آیفون جدید شرکت اپل
قدرت قیمت گذاری بنفش
ریسک های تغییرات بیش از حد قیمت هایتان
راهنمای کوتاه برای مشاوران و مربیان در خصوص قیمت گذاری خدمات
همه از قیمت گذاری نوسانی اوبر متنفرند
مشکل بزرگ قیمت گذاری ساعت اپل
خرید کتاب قیمت گذاری در هاروارد محسن نظری الهام جعفری نگاه دانش
خرید کتاب قیمت گذاری در هاروارد محسن نظری الهام جعفری از انتشارات نگاه دانش ، ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
. 09192005030-66418227-66418228
0دیدگاه