موجودی: موجود نیست

زبان تخصصی مکانیک ارشد حسینی نژاد مدرسان شریف

63,000 تومان

شما می توانید کتاب زبان تخصصی مکانیک ارشد ، از انتشارات مدرسان شریف اثر امین حسینی نژاد و علی الماس‌ پور را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

ناموجود

توضیحات

زبان تخصصی مکانیک ارشد

موضوع کتاب: آزمون کارشناسی ارشد, مجموعه سوالات آزمون کارشناسی ارشد, کتاب تست کارشناسی ارشد, سوالات آزمون مکانیک

در تألیف این کتاب تلاش شده که تمامی مفاهیم و اصطلاحاتی که دانشجویان این رشته با آن سر و کار دارند، به کار برده شود. و به نحوی بسیار گسترده و متنوع موضوعات مورد بررسی در این رشته را در بر گیرد.

فصل هایی که در این کتاب پوشش داده شده‌اند به ترتیب، مهندسی مکانیک حرارت و سیالات، مهندسی اتومکانیک، مهندسی مکانیک جامدات، مهندسی ساخت و تولید و مهندسی پزشکی می‌باشند. در هر فصل سعی بر این بوده که داوطلب با مفاهیم اساسی و پایه‌ای هر گرایش آشنا شود. به ­دلیل اینکه گرایش مهندسی پزشکی، زمینه‌ی جدیدی در مهندسی است، لذا تلاش بر این بوده که این فصل با تفصیل کافی و مناسب به منظور آشنایی داوطلبان با زمینه‌های فعالیت این گرایش طراحی ‌شود که به خوبی می‌تواند مورد استفاده داوطلبان امتحانی این گرایش قرار بگیرد.

این کتاب شامل:

Readings: مفاهیمی که نیاز به توصیف تشریحی دارند، در این بخش آورده شده‌اند.
Definitions: شامل مفاهیم و اصطلاحات تخصصی مکانیک می‌باشد.
Vocabulary: به منظور تقویت دایره لغات داوطلب در زمینه‌ی لغات و اصطلاحاتی که معمولا در متون تخصصی پرکاربرد هستند، منظور گشته است.
Summative test: که آن دسته از سوالات تألیفی که داوطلب را با سوالات احتمالی هر فصل آشنا می‌کند و با تمرین در تست‌زنی به تسلط در هر فصل می‌رسد، را دربرمی‌گیرد.
Progress check: شامل سوالات تخصصی آزمون‌های سراسری و آزاد به صورت طبقه‌بندی شده می‌باشد.

خرید کتاب زبان تخصصی مکانیک ارشد حسینی نژاد مدرسان شریف

خرید کتاب زبان تخصصی مکانیک ارشد حسینی نژاد از انتشارات مدرسان شریف. ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مهندس امين حسيني‌‌نژاد, مهندس علي الماس‌پور

ناشر

مدرسان شریف

تعداد صفحه

178

سال چاپ

1399

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زبان تخصصی مکانیک ارشد حسینی نژاد مدرسان شریف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *