موجودی: موجود

زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار کارشناسی ارشد جراحی مدرسان شریف

174,300 تومان

شما می توانید کتاب زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار ، از انتشارات مدرسان شریف اثر محمد جراحی را از فروشگاه جوانه کتاب تهیه کنید .

توضیحات

زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار

کتاب زبان فارسی رشته مدیریت اجرایی به شیوه‌ی متفاوت تالیف شده و حاصل سال‌ها تدریس است. مطالب کتاب حاضر در کتب درسی زبان فارسی و ادبیات و متون ادبی دبیرستان نیز آمده است. لذا با با جمع آوری آنان به صورت منظم در کنار، باعث شده تا دانشجویان با دسترسی به این مطالب دیگر به کتاب‌های درسی و آموزشی فراوان نیاز نداشته باشند.

از جمله ویژگی‌های کتاب، قسمت اول هر فصل درسنامه آن است و قسمت دوم نیز تست‌های طبقه بندی شده تالیفی و آزمون مربوط به آن است. از تمایزهای این کتاب آموزش کامل و دقیق مطلب هر فصل به همراه آوردن مثال‌های متعدد است که از کنکورهای سال‌های قبل سخت تر است. به کار بردن آزمون‌های خودسنجی و شبیه سازی در شش مرحله به دانشجو کمک می‌کند تا خود را برای مرحله‌ی‌ بعد و آزمون اصلی آماده سازد.

متن‌های علمی و کنکوری حائز اهمیت برای جلب نظر دانشجویان و یادگیری‌شان به صورت مجزا آورده می شود. تست‌های طبقه بندی شده و تالیفی را برای افزایش سطح آمادگی دانشجویان مطرح کرده و سپس پاسخ نامه را به صورت تشریحی بیان کرده است. در پایان کتاب سوالات سراسری آزمون 92 و 93 با پاسخ تشریحی و 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطح‌های ساده و متوسط و سخت آمده است.

این کتاب شامل:

آشنایی با دانش‌های ادبی
نثرهای فارسی و قالب‌های شعری
تاریخ ادبیات ایران و جهان
واژگان
معنی و مفهوم ابیات و عبارات
گروه کلمات مهم املایی
زبان و نگارش فارسی

خرید کتاب زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار جراحی مدرسان شریف

خرید کتاب زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار کارشناسی ارشد جراحی از انتشارات مدرسان شریف. ضمن سپاس از حسن انتخاب شما فروشگاه جوانه کتاب آخرین ویراست این کتاب را تقدیم حضور شما می نماید ، خرید این کتاب هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت ممکن است . همچنین خرید کتاب یک سرمایه گذاری بدون ریسک برای آینده است. برای ارتباط بیشتر با تیم مجرب ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

. 09192005030-66418227-66418228

توضیحات تکمیلی

نویسنده

محمد جراحي

ناشر

مدرسان شریف

تعداد صفحه

388

سال چاپ

1400

شابک

978965221233

وزن

1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زبان فارسی ویژه رشته امور شهری و کسب و کار کارشناسی ارشد جراحی مدرسان شریف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *